Βοήθεια - FAQ

  Αγορές

Υπάρχουν όλες αυτές οι κάρτες στις ποσότητες και στις τιμές που γράφετε;
Στο 99,5% των περιπτώσεων ναι. Αλλά καθώς το προϊόν που πουλάμε είναι πολύ ιδιαίτερο με μεγάλη δυσκολία στην διακίνηση του (αποθήκευση, καταμέτρηση, τιμολόγηση κ.λ.π.) δεν μπορούμε να σας δώσουμε εγγύηση για τις τιμές ούτε και για τις ποσότητες. Παρότι κάνουμε κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια ώστε να είμαστε συνεπείς ως προς τα αναγραφόμενα στην σελίδα μας, υπάρχουν συγκεκριμένες περιστάσεις όπου υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να αναγκαστούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για τροποποίηση της παραγγελίας σας αν υπάρχει κάποιο λάθος σε τιμές ή ποσότητες. Σε κάθε περίπτωση διατηρείτε φυσικά το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση από την μεριά σας αν για παράδειγμα αυξηθεί κάποια τιμή ή δεν είναι διαθέσιμη κάποια από τις κάρτες που παραγγείλατε.
Ποια είναι η ελάχιστη και ποια η μέγιστη παραγγελία που μπορώ να κάνω;
Δεν υπάρχει ούτε ελάχιστο ούτε μέγιστο όριο στην παραγγελία που μπορείτε να κάνετε. Απλά πρέπει να γνωρίζετε πως τα ταχυδρομικά έξοδα είναι ανάλογα του βάρους και δυστυχώς πέντε κάρτες συνολικής αξίας €50 και πέντε κάρτες συνολικής αξίας €0,50 έχουν την ίδια επιβάρυνση.
Θέλω να παραγγείλω ένα προϊόν αλλά δεν είναι διαθέσιμο
Στην καρτέλα του προϊόντος που θέλετε, μπορείτε να συμπληρώσετε το e-mail σας και στη συνέχεια να πατήσετε το κουμπί . Όταν το προϊόν θα είναι ξανά διαθέσιμο θα ενημερωθείτε με e-mail, ώστε εάν το θέλετε ακόμα, να το παραγγείλετε τότε.
Τι είναι το καλάθι μου;
Ό,τι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί το οποίο βρίσκεται σε κάθε προϊόν που έχει διαθεσιμότητα να τοποθετείτε σε αυτό όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε. Κατά τη διάρκεια των αγορών σας μπορείτε να δείτε τις ποσότητες που έχετε βάλει σε αυτό αλλά και την αξία τους κοιτάζοντας στο πάνω μέρος της σελίδας το εικονίδιο με το καλάθι. Πατώντας πάνω σε αυτό θα ανοίξει η ανάλυση των προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και εκεί μπορείτε να προσθαφαιρέσετε ποσότητες χρησιμοποιώντας το κουμπί ή να αφαιρέσετε εντελώς ένα προϊόν με το εικονίδιο . Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε αγοράσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Εκεί έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

  Παραγγελία

Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;
Αρχικά πρέπει να βάλετε στο καλάθι σας όλα τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε. Στη συνέχεια πατάτε το εικονίδιο με το καλάθι στο πάνω μέρος της σελίδας ώστε να δείτε αναλυτικά τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. Αν πατήσετε το κουμπί πηγαίνετε στην σελίδα όπου πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας. Στην ίδια σελίδα πρέπει να επιλέξετε την Περιοχή αποστολής, Τρόπο Αποστολής και Τρόπο Πληρωμής και με αυτό τον τρόπο υπολογίζονται αυτόματα και άμεσα τα μεταφορικά. Στη συνέχεια πατάτε στο κουμπί και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει σας κατευθύνει σε μια σελίδα με πληροφορίες ώστε να κάνετε την πληρωμή σας. Όταν ολοκληρώσετε και την διαδικασία πληρωμής επιτυχώς θα σας σταλεί αυτομάτως e-mail επιβεβαίωσης αυτής με όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Αυτό σημαίνει πως η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία στα συστήματα του MtGsingles.GR. Θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από την ενότητα "Λογαριασμός" που θα βρείτε στο πάνω μέρος της σελίδας αν έχετε ήδη συνδεθεί ώστε να πάτε στη σελίδα του λογαριασμού σας. Εκεί θα βρείτε τις πρόσφατες παραγγελίες σας και την κατάσταση τους. Στην παραγγελία που σας ενδιαφέρει πατάτε αριστερά στο εικονίδιο για να δείτε τις λεπτομέρειες της.

Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία που παρέλαβα, τι κάνω;
Στο MtGsingles.GR είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας παρακαλούμε επιλέξτε μια απο τις παρακάτω δυνατότητες για να επικοινωνήσετε μαζί μας:
  • Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση info@mtgsingles.gr, όπου θα μας αναφέρετε τον κωδικό παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και το λάθος που έχει γίνει.
  • Να επικοινωνήσετε μαζί μας τις ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος στο τηλέφωνο 210 2925904.
Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο είναι η παραγγελία μου;
Μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από την ενότητα "Λογαριασμός" που θα βρείτε στο πάνω μέρος της σελίδας αν έχετε ήδη συνδεθεί. Εκεί θα βρείτε τις πρόσφατες παραγγελίες σας όπου μπορείτε την κατάσταση τους. Στην παραγγελία που σας ενδιαφέρει πατάτε αριστερά στο εικονίδιο για να δείτε τις λεπτομέρειες της.
Πως μπορώ να προσθέσω προϊόντα στην παραγγελία μου;
Μπορείτε να προσθέσετε οτιδήποτε θέλετε στην παραγγελία σας κάνοντας μια νέα παραγγελία την οποία θα μας ζητήσετε να ενοποιήσουμε με την/τις προηγούμενη/ες για να επιβαρυνθείτε μόνο τα μεταφορικά για το επιπλέον βάρος. Μοναδική προϋπόθεση για να μπορέσει να γίνει αυτό είναι η παραγγελία σας να μην έχει φτάσει στο στάδιο "Ελεγμένη - Έτοιμη για αποστολή" ή "Απεσταλμένη" καθώς τότε έχει ήδη συσκευασθεί και έχει φύγει από το κατάστημα και έρχεται προς εσάς.
Μέχρι πότε μπορώ να τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;
Για να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με email τα οποία θα βρείτε στη σελίδα "Επικοινωνία". Η δυνατότητα ακύρωσης ή τροποποίησης είναι εφικτή ΜΟΝΟ πριν αυτή φτάσει στο στάδιο "Ελεγμένη - Έτοιμη για αποστολή" καθώς τότε έχει συσκευασθεί και φύγει από το κατάστημα προς την μεταφορική εταιρεία που έχετε επιλέξει. Εξαίρεση αποτελούν οι προπαραγγελίες όπου η τιμή των κάρτων που παραγγέλνετε "κλειδώνει" την ημέρα που κάνετε την παραγγελία και δεν αυξομειώνεται ανάλογα με την διακύμανση που θα έχει μέχρι την αποστολή της παραγγελίας. Αυτή είναι η δέσμευσή μας και για αυτό το λόγο δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας.

  Πληρωμή

Πως μπορώ να πληρώσω για τις παραγγελίες μου; Χρειάζεται να έχω πιστωτική κάρτα;
Δεν είναι απαραίτητο να έχετε πιστωτική κάρτα για να κάνετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η πληρωμή των παραγγελιών μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:
  1. Με αντικαταβολή, πληρώνετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας με μετρητά.
  2. Με προπληρωμή, είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης, πιστωτικής κάρτας ή PayPal.
    Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής μπορείτε να βρείτε στην σελίδα «Τρόποι Πληρωμής»

Ποιες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες δέχεστε;
  • VISA
  • MasterCard
  • V-Pay

Η χρέωση της κάρτας γίνεται μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς και το MtGsingles.GR δεν λαμβάνει κανένα στοιχείο της κάρτας σας

Γιατί δεν μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα ή PayPal;

Μήπως είναι η παραγγελία σας πολύ μικρή; Οι συγκεκριμένοι τρόποι πληρωμής ενεργοποιούνται για παραγγελίες άνω των 15 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο από τους άλλους τρόπους πληρωμής.

Θα πάρω απόδειξη εάν παραγγείλω online;
Φυσικά, είναι κάτι που δεν διαπραγματευόμαστε και δεν θα "ξεχάσουμε". Έτσι κάνουμε το καθήκον μας σύμφωνα με το νόμο και φυσικά συνεισφέρουμε στην ελληνική οικονομία. Η απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς θα έρθει μαζί με την παραγγελία σας.
Έχω ένα κουπόνι, μπορώ να το χρησιμοποιήσω για να μειωθεί η αξία της παραγγελίας μου;
Φυσικά! Μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό του κουπονιού που έχετε στο πεδίο με την εικόνα καλάθι σας και να πατήσετε ενημέρωση ώστε να δείτε το ποσό που αφαιρείται από την παραγγελία σας. Αν τελικά δεν επιθυμείτε να το χρησιμοποιήσετε μπορείτε να το αφαιρέσετε. 'Εχετε υπόψη σας ότι τα κουπόνια δεν ισχύουν σε προϊόντα που είναι σε προσφορά αλλά η έκπτωση τους εφαρμόζεται στα υπόλοιπα προϊόντα του καλαθιού σας. Επίσης μπορεί το κουπόνι που έχετε να υπόκειται σε διάφορους περιορισμούς όπως για παράδειγμα έκπτωση μόνο σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων ή και χρονικούς περιορισμούς στη χρήση του.

  Παραλαβή

Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής & παραλαβής και πόσο κοστίζουν;
Ακολουθώντας από το καλάθι σας τα βήματα για την πληρωμή και επιλέγοντας με την σειρά περιοχή αποστολής, τρόπο αποστολής & τρόπο πληρωμής θα εμφανιστούν οι δυνατότητες που έχετε. Αυτόματα θα γίνει και ο υπολογισμός των εξόδων τα οποία επανυπολογίζονται αυτόματα και άμεσα κάθε φορά που αλλάζετε κάποια από τις επιλογές που έχετε κάνει.
Υπάρχει τρόπος να μην χρεωθώ έξοδα αποστολής, προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά;
Δεν υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από το χώρο μας καθώς δεν διατηρούμε φυσικό κατάστημα για να κρατάμε χαμηλά τα έξοδα μας και κατ'επέκταση και τις τιμές μας. Παρότι πολλά eshops προσφέρουν δωρεάν μεταφορικά για κάποιο ποσό και πάνω έχουμε επιλέξει να μην κάνουμε το ίδιο. Θεωρούμε πως στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν δωρεάν μεταφορικά καθώς αυτά ουσιαστικά επιβαρύνουν την τελική τιμή των προϊοντών και τα πληρώνει πάλι ο πελάτης. Προτιμούμε να έχουμε ξεκάθαρες χρεώσεις μεταφορικών όσο το δυνατό πιο κοντά στο πραγματικό κόστος και καλές τιμές στα προϊόντα μας. Επίσης ΔΕΝ κάνουμε παραδόσεις σε καταστήματα σεβόμενοι έτσι τους χώρους τρίτων.
Σε πόσες μέρες θα έρθει η παραγγελία μου;
Αναλόγως την περιοχή αποστολής και τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε τους τρόπους αποστολής εδώ.
Η παραγγελία έρχεται σπίτι μου;
Αν έχετε επιλέξει την αποστολή με κάποια εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) η παράδοση θα γίνει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει.
Ποιός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος παράδοσης της παραγγελίας μου;
Συνήθως οι εταιρείες ταχυμεταφορών (courier) είναι ο συντομότερος τρόπος να παραλάβετε την παραγγελίας σας καθώς παραδίδουν στα αστικά κέντρα συνήθως 1 εργάσιμη από την στιγμή της αποστολής ενώ στις υπόλοιπες περιοχές σε 2 εργάσιμες. Το Σάββατο δεν γίνονται παραδόσεις από courier αλλά είναι πολύ πιθανό να μπορείτε να παραλάβετε από το τοπικό κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών κατόπιν συνεννόησης.

  Διάφορα

Θέλω να πουλήσω τις κάρτες μου, τις αγοράζετε;
Ναι, αγοράζουμε κάρτες. Αυτή τη στιγμή δεν ψάχνουμε για συγκεκριμένες κάρτες αλλά αγοράζουμε σχεδόν οποιαδήποτε κάρτα rare ή mythic η οποία είναι διαθέσιμη μέχρι ένα τεμάχιο στο κατάστημα μας περίπου στο 50% της τιμής πώλησης (στείλτε μας email με την ποσότητα των καρτών που θέλετε να δώσετε και θα σας απαντήσουμε αν μας ενδιαφέρουν). Επίσης αγοράζουμε συλλογές (στείλτε μας ένα email με τις κάρτες της συλλογής σας σε excel με στήλες Ποσότητα-Όνομα-Συλλογή) αλλά και χύμα (bulk) rare και mythic κάρτες. Οι τιμές ισχύουν για κατάσταση καρτών σε Mint ή Near Mint κατάσταση αλλά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας ενημερώσετε για τις κάρτες που πουλάτε για να σας απαντήσουμε πιο συγκεκριμένα. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο info@mtgsingles.gr.
Μπορώ να σας επισκεφτώ στην έδρα σας;
Δυστυχώς όχι, δεν έχουμε φυσικό κατάστημα καθώς αυτό μας βοηθάει να κρατάμε χαμηλά τα κόστη και να σας προσφέρουμε καλύτερη εξυπηρέτηση και τιμές.
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας;
Το online κατάστημα λειτούργει 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα. Αν θέλετε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας οι ώρες που θα βρείτε κάποιον στα γραφεία μας είναι καθημερινά Δευτέρα ως Παρασκευή 12:00 - 18:00.
Πώς μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας;
Λεπτομέρειες για όλους τους τρόπους επικοινωνίας θα βρείτε στην σελίδα «Επικοινωνία».
Διοργανώνετε τουρνουά και εκδηλώσεις;
Όχι, προς το παρόν δεν κάνουμε τουρνουά ούτε διοργανώνουμε εκδηλώσεις.
Δεν μπορώ να παραγγείλω με αντικαταβολή;
Μόνο στην περίπτωση που έχετε παραλάβει λιγότερες από τρεις παραγγελίες και προσπαθείτε να παραγγείλετε κάρτες πριν την ημερομηνία κυκλοφορίας τους (προπαραγγελία). Σε αυτή την περίπτωση η επιλογή της αντικαταβολής δεν είναι ενεργή. Παρακαλώ επιλέξτε ένα άλλο τρόπο πληρωμής ή περιμένετε μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας της συλλογής.
Ξέχασα τον κωδικό μου.
Εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας, στο παράθυρο που εισάγετε τα στοιχεία σας για να συνδεθείτε, πρέπει να πατήσετε στο "Ανάκτηση κωδικού" και στη συνέχεια να ακολουθήσετε τη διαδικασία.
Μπορώ να λαμβάνω νέα και προσφορές;
Στο κάτω μέρος κάθε σελίδας υπάρχει πεδίο για να εισάγετε το email σας ώστε να σας συμπεριλάβουμε στους παραλήπτες του newsletter μας. Οποιαδήποτε στιγμή θέλετε να μην λαμβάνετε ενημερώσεις μπορείτε απλά να μας το ζητήσετε με email στο info@mtgsingles.gr
Είμαι κάτοικος εξωτερικού. Μπορώ να παραγγείλω;
Ναι φυσικά, κάνουμε αποστολές σε όλο τον κόσμο. Απλά επιλέγετε τον σωστό τόπο αποστολής και θα υπολογιστούν αυτόματα τα έξοδα αποστολής.
Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Εάν συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, στο πάνω μέρος της σελίδας πατήστε "Λογαριασμός" και στη συνέχεια στο παράθυρο "Στοιχεία λογαριασμού". Εκεί μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία σας.
Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής στο λογαριασμό μου;
Κάθε φορά που θα κάνετε μία παραγγελία θα έχετε τη δυνατότητα να τροποποιήσετε τα στοιχεία αποστολής πριν να την ολοκληρώσετε.
Τι θα γίνει εάν δεν μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου την ημέρα που θα έρθει;
Αν έχετε επιλέξει αποστολή με ΕΛ.ΤΑ. ο ταχυδρόμος θα σας αφήσει μια ειδοποίηση ώστε να παραλάβετε από το ταχυδρομείο της περιοχής σας. Παρόμοια ειδοποίηση σας αφήνουν και οι εταιρείες ταχυμεταφορών (courier) για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να κανονίσετε την μέρα παράδοσης που σας διευκολύνει.
Βρήκα ένα λάθος σε εικόνα, τιμή ή κάποιο bug στο site!
Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε, σας ευχαριστούμε για την βοήθεια!.